Termeni și condiții

1. Termeni și condiții de utilizare
2. Derularea operațiunilor de vânzare pe site
3. Modalitatea de plată
4. Politica de returnare
5. Termeni de livrare
6. Politica de confidențialitate
7. Informații legale
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal


1. TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

Acest site web (numit in continuare “SITE”) este administrat de SC ADIX TECHNIK SRL (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social în Oradea, str. Matei Corvin nr. 30, jud. Bihor, având codul de înregistrare fiscală RO25191470, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J05/302/2009, telefon: 0359-418-890.
SOCIETATEA depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, SOCIETATEA precizează că imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă de către producători. De esemenea, unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conține erori de operare.
De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.
SITE-ul poate conține si link-uri către alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabilă de politica de confidențialitate practicată de acestea precum și de orice altă informație menționată pe aceste site-uri.
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare.
CLIENT: reprezintă persoana care acceseaza SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, ce inițiază și finalizează o comandă.
UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SC ADIX TECHNIK SRL.
COMANDA: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de către un CLIENT, ce intervine ca formă de comunicare între SOCIETATE și CLIENT, reprezintă o COMANDĂ confirmată de către SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord să livreze CLIENTULUI produse și servicii, iar CLINETUL este de acord să efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENȚII acestui SITE sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare următoare. Termenii și condițiile următoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.
Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENȚII.
Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt să respecte termenii și condițiile prezentate în continuare precum și legislația aplicabilă.


2.DERULAREA OPERAȚIUNILOR DE VÂNZARE PE SITE

CONTRACTUL

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA își derulează operațiunile pe SITE.

CLIENTUL va transmite către SOCIETATE toate datele de identificare ale societății pe care o reprezintă privind sediul social, codul de înregistrare fiscală, nr. de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului, telefon, bancă și contul acestuia.

Dacă SOCIETATEA confirmă executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor COMENZII. Acceptarea comenzii de către SOCIETATE se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea SOCIETĂȚII către CIENT, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

SOCIETATEA nu consideră în nici un moment o COMANDĂ neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT.

Așadar, CONTRACTUL intra în vigoare la confirmarea COMENZII de către SOCIETATE.

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele și serviciile cu privire la care CLIENTUL și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmată de către SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către SOCIETATE pe SITE.

PREȚUL CONTRACTULUI

Prețul produsului/produselor este acela menționat pe SITE. Prețul poate fi modificat de către SOCIETATE, în orice moment, fără preaviz. Pentru a fi aplicabil prețul produsului trebuie să fie sincer și serios. Astfel, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra prețului corect.

De asemenea, pentru prețurile eronate, conform Art. 1665 din codul civil în cazurile în care avem preţul fictiv şi preţul derizoriu:

(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

MODALITATEA DE LIVRARE

SOCIETATEA își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauză că produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această situație. SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care produsul solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI. Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firmă de curierat.

 

3. MODALITATEA DE PLATĂ

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în COMANDĂ. SOCIETATEA va emite către CLIENT o factură pentru produsele și serviciile ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Plata în numerar: Plata cu numerar se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță. SOCIETATEA atenționează CLIENȚII că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către SOCIETATE să permită CLIENTULUI deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

Ordin de plată: Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de SOCIETATE, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.

În afară de cazul în care este agreat de SOCIETATE și CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor și serviciilor comandate de către CLIENȚI în momentul predării acestora către curier, pe bază de contract, sau către reprezentantul CLIENTULUI. SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la CLIENT. SOCIETATEA va efectua livrarea produselor și serviciile pe teritoriul Uniunii Europene. Proprietatea asupra produselor și serviciilor va fi transferată CLIENTULUI la momentul efectuării plății.


4. POLITICA DE RETURNARE

Potrivit legislației în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestațiilor de servicii, de la încheierea contractului.

Așadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achiziționat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare.

Atragem atenția că, în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în termen de 14 zile calendaristice de la retur, conform legislației în vigoare.

Excepții:

  1. Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

a) Produsele executate după specificațiile consumatorului (în cazul site-ului adix.ro, exemplele de produse executate după specificațiile consumatorului ar fi curelele de tip PJ, PK, PL, PM și orice alt tip de curea care necesită prelucrare în funcție de dimensiunile cerute de client);

b) Produsele distinct personalizate (echipamente de protecție personalizate conform cerințelor clientului, etc);

c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. De asemenea, produsele care au fost montate și pot prezenta diferite urme de montare/uzură.

d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (măști, echipamente respiratorii, etc);

e) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente (adezivi, unsoare etc.);

f) Produsele asamblate la cerere și cele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate. Avansurile plătite pentru aceste comenzi sunt nerambursabile.

g) Nu se acceptă returnarea spre stornare a mărfurilor care reprezintă comandă specială externă. Comenzile externe sunt considerate dedicate și conțin acceptul dvs definitiv asupra mărfii și performanțelor acesteia.


CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.
SOCIETATEA va fi întotdeauna responsabil față de CLIENT pentru toate obligațiile contractuale.

 

5. TERMENI DE LIVRARE

SOCIETATEA va livra produsele în cadrul termenelor menționate pe site pentru produsul comandat, la data generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care SOCIETATEA primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

 

6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

SOCIETATEA prelucreaza date cu caracter personal prin culegerea de la UTILIZATORI/CLIENTI a datelor personale necesare executarii CONTRACTULUI si se obliga sa respecte dispozitiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Datele obtinute de catre SOCIETATE vor fi stocate in baze de date iar SOCIETATEA va lua toate masurile pentru protectia lor împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.
Pentru executarea CONTRACTULUI, SOCIETATEA va transmite datele cu caracter personal culese de la CLIENTI catre firma de curierat care va livra produsele precum si catre unitatile bancare prin care vor fi procesate platile on-line.

 

7. INFORMATII LEGALE

SOCIETATEA nu poate fi făcută responsabilă pentru nicio pierdere în situația în care aceasta este cauzată de nerespectarea prezentelor termene și condiții/CONTRACTULUI și celorlalte instrucțiuni menționate pe SITE. SOCIETATEA nu răspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării SITE-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri accesibile de pe SITE. SOCIETATEA nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către SOCIETATE a oricărei din obligațiile sale conform CONTRACTULUI și pentru daunele care rezultă din utilizarea produselor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea produselor.

GARANȚII:

Toate produsele comercializate pe SITE, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la recepția mărfii pe adresa de e-mail info@adix.ro . Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. CLIENTUL, în calitate de cumpărător, are obligația să ia la cunoștință și să respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garanție, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garanția.

FORȚA MAJORĂ:

Niciuna din părți nu va fi responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA:

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între SOCIETATE și CLIENT se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române de la sediul SOCIETĂȚII.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ:

Toate materialele integrate în acest SITE sunt proprietatea intelectuală a SOCIETĂȚII. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie să fie vizualizate online. Totuși, paginile complete ale SITE-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal.

Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a cel menționat anterior, SOCIETATEA poate oferi ocazional oportunitatea de a descărca imagini de fundal, economizoare de ecran sau alte programe utilitare din SITE.


8. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin date cu caracter personal se înțeleg orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

SOCIETATEA înregistrează numai informațiile cu caracter personal oferite voluntar de către vizitator/UTILIZATOR/CLIENT.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, SOCIETATEA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizează UTILIZATORII/CLIENȚII.

Asigurăm confidențialitatea datelor cu caracter personal ale colaboratorilor conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD).

SOCIETATEA respectă dreptul la confidențialitate a datelor fiecărei persoane care accesează SITE-ul.

SOCIETATEA nu va colecta date personale despre UTILIZATORI/CLIENTI (nume, adresă, telefon sau adresă de poștă electronică) (numite în continuare “Date Personale”) exceptând situația în care UTILIZATORII/CLIENTII înșiși comunică aceste date.

Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI și completarea datelor personale în formularele de înscriere, UTILIZATORII/CLIENȚII declară că sunt de acord ca toate datele lor personale să fie incluse în baza de date a SOCIETĂȚII și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale să fie stocate și utilizate pentru:

– activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea SOCIETĂȚII și a terților cu care SOCIETATEA are relații de orice natură) la adresele de e-mail comunicate SOCIETĂȚII,

– participarea la concursuri, promoții;

– transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, administrare, etc);

– statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și imaginii SITE-ului și pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități și servicii noi;

– pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale SITE-ului;

– urmărirea datelor de vânzări.

SOCIETATEA poate face cunoscute aceste informații în cadrul dealerilor și agenților săi pentru activitățile menționate mai sus.

SOCIETATEA nu va dezvălui niciun fel de informație despre UTILIZATORII/CLIENȚII SITE-ului sau fără a primi mai întâi consimțământul expres al acestora în această privință. În același timp însă, poate dezvălui informații și date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevăzut expres prin lege.

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoană se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul SOCIETĂȚII.

Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa SOCIETĂȚII, UTILIZATORII/CLIENȚII își pot exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:

– o dată pe an, confirmarea faptului că datele personale sunt sau nu prelucrate;

– să intervină asupra datelor transmise;

– să se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară.

Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevazute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, această mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro

COLECTAREA AUTOMATĂ DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL

În unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA să colecteze informații cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENȚI. Exemple de informații de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit și numele domeniului website-ului de unde a fost făcută conexiunea la SITE.

În timpul vizionării SITE-ului, SOCIETATEA va putea stoca anumite informații pe UTILIZATORUL/CLIENTULUI. Aceste informații vor fi sub formă unui fișier “Cookie” sau a unui fișier similar. Aceste fișiere “Cookies” ajută SOCIETATEA să construiască un SITE sau publicitate care să răspundă cât mai bine intereselor și preferințelor UTILIZATORILOR/CLIENȚILOR.

Cu cele mai multe browsere de Internet se pot șterge sau bloca fișierele „Cookies” sau se poate primi o atenționare înaintea primirii unui astfel de fișier. SOCIETATEA recomandă UTILIZATORILOR/CLIENȚILOR să consulte instrucțiunile browser-ului sau fișierul de ajutor pentru a afla mai multe informații despre aceste funcții.

SC ADIX TECHNIK SRL este înscris în Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu caracter personal. Număr Registrul General: 0001909